KEZDJEN ÚJ ÉLETSTÍLUST

NÉHA CSAK EGY KIS PLUSZ MOTIVÁCIÓRA VAN SZÜKSÉGÜNK. ÍME, NÉHÁNY TIPP, AMI SEGÍT ELŐRE LÉPNI.

Egyszerre csak egy dolgot csináljunk!

A diéta, a testmozgás és a stressz csökkentés mind kiváló kezdés, de ne érezze úgy, hogy mindent egyszerre kell csinálnia. Egyszerre csak egy dologgal birkózzon meg –például étkezzen egészségesebben- és majd csak azután tegye meg a következő lépést.(Egy edzésprogram megkezdése előtt mindenképpen beszéljen kezelőorvosával!)

Legyen reális!

Elérhető célokat tűzzön ki maga elé! Ha le szeretne fogyni, ne 20 kg-ra gondoljon, koncentráljon csupán az első kettőre.

Amennyiben épp most áll neki az edzés programnak, valószínűleg nem lenne reális elgondolás a maratoni táv elérése mindössze 2 hónap alatt.

Tegye azt, ami jól működik és jól illik Önhöz!

Tervezzen előre!

A szívbarát életmód nem jelenti azt, hogy nem szórakozhat. Nyugodtan menjen el vacsorázni, vegyen részt ünnepségeken, rendezvényeken, és bátran vakációzzon. Mindössze annyi a teendő, hogy egy kicsit tervezzen előre.


Állítson össze egy támogató csoportot!

Semmiképp se érezze úgy, hogy mindezen egyedül kell átmennie! Állítson fel egy barátokból, családtagokból vagy kollégákból álló támogató csoportot, akik meg tudják adni a folytatáshoz szükséges lendületet és motivációt.